Conference hall

HCC Hannover Congress Centrum, Theodor-Heuss-Platz, Hanover, Germany

publicGermany location_onHanover

Pragati Maidan, situated at Mathura Road, is a vast exhibition centre of Delhi. With an exhibit area of 150 acres, it serves as an important attraction of Delhi. It is a huge complex housing well-paved roads, lawns, gardens and eating outlets.  It covers an area of about 72,000 sqm comprising various halls and open grounds. Pragati Maidan houses 16 halls spread across the area of 61,290 sqm with an open area of 10,000 sqm. This place has four key entrances, a conference room, air conditioned auditorium, a press lounge and business information centre. A number of restaurants, post office and banks are also a part of this huge complex.

Location HCC Hannover Congress Centrum
Country Germany