Conference hall

Messe Frankfurt Exhibition Center, Germany

publicGermany location_onFrankfurt

The Messe Frankfurt Exhibition Center is situated in the heart of downtown Frankfurt. It is a bustling event site that hosts over 100 showcase events each year. Covering 578,000 square metres,The Messe Frankfurt complex is home to two Congress Centers, ten exhibition halls, and a convention space, making it one of the largest exhibition destinations in the world. Since the Messe Frankfurt Exhibition Center and Trade Fair Grounds opened, the popular event destination has played host to an array of celebrated world events, including the Frankfurt Motor Show, the Frankfurt Book Fair, the ACHEMA engineering congress, and the exclusive international Automotive Engineering Show exhibition.

Location Messe Frankfurt Exhibition Center
Country Germany