Conference hall

Dubai International Convention & Exhibition Centre

publicUnited Arab Emirates location_onDubai

The Dubai International Convention & Exhibition Centre (DICEC), also known as Dubai World Trade Center is the most modern, purpose – built exhibition centre of Middle Centre. DWTC is a multifaceted convention venue that offers an adaptable and accommodating space of 60,000 sq meters. Having been designed and equipped with the latest technological equipment and state-of-the-art facilities, the DICEC is perfectly capable enough to host any kind of exhibition. The exhibition center is conveniently located and is tailor made to fit the requirements of the visitors as well as exhibitors. Dubai convention & exhibition center has over 1 million square feet of venue space and consists of its 8 DICEC halls, 4 Sheikh Saeed Halls, Sheikh Rashid Hall, Sheikh Maktoum Hall, Za’abeel Hall, Al Zaheyah Ballroom, Al Multaqua Ballroom, 3 Majlis, press room and Bubble Lounge.

Location Dubai International Convention & Exhibition Centre
Country United Arab Emirates